piątek, 14 września 2012

Sałatka śniadaniowa

Dziś prezentuję kolejne śniadanie w związku z akcją "Pokaż śniadanie 2". Tym razem pyszna sałatka ziemniaczana. Smakowała mi bardzo, jak chyba każda sałatka, jaką do tej pory jadłam. Uwielbiam je!



Składniki:

- 4 ziemniaki
- 1 duża marchewka
- 1 jabłko
- 2 ogórki kiszone
- 2 ogórki świeże gruntowe
- 2 jajka
- 1 mała cebula
- kilka gałązek koperku
- 1 łyżka majonezu
- 1 łyżka oliwy z oliwek
- sól

Ziemniaki (w mundurkach) i marchewkę ugotować do miękkości, obrać. Jajka ugotować na twardo, usunąć skorupki. Wszystkie warzywa oraz jabłko i jajka pokroić w kostkę. Wrzucić do miski, dodać majonez, olej, posiekany koperek i sól do smaku. Wymieszać i jak dacie radę to odstawić do przegryzienia składników (ja nie dałam rady i wpałaszowałam od razu- też była pycha :))
Smacznego!



2 komentarze:

  1. Robię podobną, ale bez świeżego ogórka..no i trzeba spróbowac takiej sałatki..

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jarzynówkę miałam w poniedziałek. I robię jak Bożena, bez świeżego ogórka. Jednak sałatka jarzynowa to taka sałatka, że co kucharz to inna :)

    OdpowiedzUsuń